Když jsem se rozhodla, že půjdu ještě víc do sebe, věděla jsem, že to nebude zadarmo. Ale protože jsem se už v minulosti na vlastní kůži přesvědčila, že cesta prevence je ta nejefektivnější, protože tělo vám ji mnohonásobně vrátí na všech úrovních. Ať už v podobě zdravějšího, vitálnějšího života nebo i v úspoře finančních prostředků, které byste byli v budoucnu nuceni investovat do  "odstraňování " následků nezdravého životního stylu. Takže nebylo o čem přemýšlet.

Ale už jsem se do toho nechtěla vrhat po hlavě a za každou cenu do sebe navalit mraky produktů, které jsem měla chuť vyzkoušet. Ale chtěla jsem do toho jít vědomě, aby výsledky byly s co největším efektem.

Navíc jsem si dlouhodobě řešila nepravidelnost stolice a nadýmání. Cítila jsem, že to  neběží jak má. Navíc moje břicho bylo kolikrát jak v pátém měsíci těhotenství:) A věřte, že to fakt nechcete :) A o nějakém komfortu ani nemluvě.

Určitě mi dáte za pravdu,  že v první řadě  je potřeba myslet na kvalitní stravu a dbát na dostatečný příjem tekutin.Dále pohyb a co nejméně se stresovat. To je to gró !!! PRODUKTY UŽ JSOU PAK JEN TAKOVOU TŘEŠNIČKOU NA DORTU.

Ale tím, jak se zmenšila kvalita potravin, tak tělo z ní už rozhodně nedostane tolik živin, co by bylo potřeba. Takže je odkázané na pomoc zvenku.


  Kartáč střev

Fiber vláknina

Modere Fiber je přirozeně ochucený, snadno míchatelný doplněk vlákniny, který podporuje pravidelnost střev a zdraví trávicího traktu, a je formulován s probiotiky pro udržení příznivé střevní flóry.

Vláknina pod lupou.

Vláknina Fiber vám umožňuje kontrolovat příjem vlákniny a udržovat přirozený rytmus vyprazdňování. Směs vlákniny se skládá ze slupek psyllia, celulózy a guarové gumy . Receptura také obsahuje inulin a Bacillus subtilis.


Proč vlákninu navíc?

Vláknina je nezbytným prvkem pro naše tělo . Napomáhá správnému fungování našich střev a zajišťuje odvod zbytků trávení. Je proto nezbytná. Přesto máme tendenci konzumovat méně vlákniny , než bychom měli. V důsledku toho nás trápí zácpa nebo nás trápí různé bolesti. Abyste se tomu vyhnuli, je samozřejmě vhodné konzumovat více rostlinné vlákniny a v případě potřeby přidat doplněk stravy. 

Jaké jsou výhody vlákniny?

  •  Vláknina zpomaluje   vstřebávání sacharidů.

  •  Snižuje hladinu cukru v krvi *

  •  Usnadňuje kontrolu nad vaší   váhou a navozuje pocit sytosti *

  • Má prebiotické účinky a napomáhá zlepšení  průchodnosti střev*

  •  Bojuje proti zácpě *

  • Podporuje zdraví trávicího traktu *

* Toto prohlášení nebylo hodnoceno Food and Drug Administration. Tento produkt není určen k diagnostice, léčbě nebo prevenci jakékoliv nemoci.


Jaké jsou nejlepší zdroje vlákniny?

Neměli byste spoléhat pouze na doplňky stravy, ale konzumovat co nejpestřejší stravu a využít síly přírody.

  •  Obsažena je zejména v celozrnných výrobcích, luštěninách, ovoci, zelenině, ořechách a semínkách. Mnoho lidí si myslí, že nejbohatším zdrojem je ovoce a zelenina a pokud je pravidelně konzumují nemusí už vlákninu nijak řešit. Ale není tomu tak ! Ovoce a zelenina jako zdroj vlákniny rozhodně nestačí.Velmi důležité je, aby v jídelníčku byly obsaženy také celozrnné obiloviny, které jsou v porovnání s ovocem a zeleninou na vlákninu o dost bohatší. 

  • Jezte pokud možno čerstvé ovoce namísto pití šťáv či jeho lisování.

Je tato vláknina bezlepková a bez cukru?

Ano. Přirozeně slazená stévií.

Co získám užíváním vlákniny?

  • 6 g rozpustné a nerozpustné vlákniny na porci

  • 24 % doporučené denní dávky na porci

  • Ekvivalent množství vlákniny obsažené v 1½ šálku vařené růžičkové kapusty nebo asi 9 šálcích syrového špenátu

  • Pre- a probiotika v každé porci

  • Lahodná přírodní citrusová chuť.


Na co si dát pozor při užívání vlákniny?

  •  Navýšit příjem tekutin o 1 litr.

  • Pokud jsou záněty na střevní sliznici, tak tím, že vláknina střevo kartáčuje, mohlo by dojít k narušení sliznice. 

Řešení? 

  • Koordinovat dávky. Začít s nižším dávkováním. Navýšit příjem tekutin.

  • Případně konzultovat se svým ošetřujícím lékařem.



A jaký je můj názor na vlákninu FIBER ?


Velmi dobře se mísí s vodou a má velmi příjemnou pomerančovou chuť. 

Co se týče užíváníí. Začala jsem nejdříve s plným doporučeným dávkovánim. A to dvě odměrky do 250 ml tekutiny každý den.

Po pár dnech jsem zjistila,  že to pro moje tělo nebude ideální, protože se dostavila zácpa. Samozřejmě faktorů proč se tak dělo mohlo být víc. Ať už z nedostatku příjmu tekutin nebo proto, že tělo bylo hodně zanesené  a nebo i to, že jsem užívala pro moje tělo v nevhodnou dobu.Takže v tuhle chvíli bylo důležité se nacítit na svoje tělo a začít zkoušet, co mu bude dělat nejlépe.

ŘEŠENÍ !

První měsíc jsem snížila dávkování na 1 odměrku denně , užívala obden a změnila dobu večerního užívání  na dobu dopolední nebo odpolední svačinky. Ve chvili, kdy se mi celý proces vyprazdňování upravil, začala jsem užívat každý den, ale stále jsem zůstala u sníženého dávkování.Snažila jsem se hlídat příjem tekutin a už po pár týdnech se celý proces vyprazdňování upravil :) Další měsíc jsem se vrátila k plnému dávkování.Střeva se vykartáčovala a v tuhle chvíli je na místě přidat další kombo  a to Trebiotika.

A CO Z TOHO PLYNE ?

Nikdy se při užívání produktů neporovnávejte s ostatními. Každý máme jiný metabolismus, žijeme jiným životním stylem a každé tělo má v sobě rozdílnou míru všech nánosů.Proto dejte svému tělu čas  a to min. 3 měsíce. A plně důvěřujte procesu !